sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Today is the day.

Si azi ziua parca a prins mai multa culoare decat cele ce au trecut,poate pentru ca a iesit soarele sau poate pentru ca asa trebuie sa fie.
Incerc sa ma uit inapoi,si nu.mi vine sa cred ca a trecut un an de cand iubesc din nou,un an de cand am langa mine unul dintre cei mai minunati oameni de pe glob. Si totusi,un an plin cu de toate,emotii,certuri,impacari si doruri,doruri imense.Sunt fericita si implinita acum,am tot ce.mi puteam dori,de la un bun prieten pana la cel mai atent iubit. E un caz la destul de rar intalnit,si e al meu,iar asta imi intregeste fericirea.
In ziua de azi,e greu sa mai gasesti astfel de oameni care sa te pretuiasca si sa te iubeasca pentru ceea ce esti tu cu adevarat,mai toti sunt plini de ei,mistocari si smecheri,iar asta ii face sa para foarte penali,cel putin pentru mine.
Pana si atunci cand sunt departe de el,si ma simt singura,cu un sigur telefon sau mesaj imi arata ca nu trebuie sa ma simt asa,sa ma bucur de ceea ce am,iar cand e langa mine simt ca prind aripi,sentimentele sunt de nedescris cand suntem amandoi.
'So come on baby, make love to me,when my days look low, pull me in close and don't let me go,make love to me,so that when the worlds at war, that our love heal us all.'
Un an,la multi ani noua,si la mai multi ani!
Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu