luni, 7 noiembrie 2011

Welcome,'new life'.




Bun,deci visam enorm la asta si iata.ma ajunsa in fata faptului,studenta,in camin,cu fete bune si nebune langa mine..si cu multe doruri si sentimente. Un gol imens caci cei pe care.i credeam prieteni,s.au retras,iar cei care raman sunt plecati sau mereu ocupati,no free time for us. Mi.e dor dor de el,de cel care ma invata zi de zi ce inseamna fericirea si iubirea,ma invata sa fiu puternica si sa sparg zidurile ce ma opresc spre reusita. Dar stiu ca in fiecare vineri,il revad si asta.mi reda zambetul pe buze. Aici,cam atat.
Stau in camin,la ultimul etaj,unde.i foarte cald,impreuna cu inca 3 colege. Hmm,as putea zice ca 2 din ele imi devin prietene,una mai buna ca cealalta. Cealalta e Dia,o minunatie de fata,avem multe in comun si imi place tare mult compania ei,imi arata ca nu totul e atat de rau pe cat pare. That's a good friend,in my opinion! thanks for that,Ochisori.
Flavia,e nebunatica tare,nu.i tace gura,e energica, e  foarte in love si ne intelegem in limita bunului simt.  
Iar ce.a de.a 3a,nu mai e.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu